לחץ על לחצן ESC לפתיחת סרגל הנגישות עבור לתפריט הראשי דלג לתוכן דלג למפת האתר
אצלנו החודש
img

Development By Outright

פסטיבל אוטופיה 2018 | UTOPIA 2018

img

מסע הקסם הקולנועי | עונת 22/23

מדוע התנגדות? התרבות הפופולרית והמרחב הפוליטי, שניהם משוועים לדמיון. דיסטופיות, אסונות ופוסט-אפוקליפסות יש בשפע ואילו חזון לעתיד חיובי נפקד מהמערכה. זו הפוליטיקה החשובה לנו, החיונית לנו, הפוליטיקה של הדמיון. אנו כאן כדי להעניק השראה. בלב העשייה שלנו המדע הבדיוני, הקולנוע הפנטסטי והעיצוב הספוקולטיבי – באמצעותם נציג אפשרויות למציאות אחרת, דימויים לעתידים אפשריים ונדון בדרכים למימושם – גם אם כנגד כל הסיכויים.
אנו גאים להיות ביתם של אוהבי קולנוע נועז, חדשני ופורץ דרך ואצרנו עבורכם תכנית איכותית ומטורפת במיוחד. אלכס דה לה איגלסיה, גדול במאי הז'אנר של ספרד, יכבד אותנו בנוכחותו בסיוע שגרירות ספרד. לצדו נארח את קולין טרבארו, הבמאי המוביל את סרטי "עולם היורה", את סופר המדע הבדיוני פיטר וואטס ("ראייה עיוורת") ואורחים מכובדים נוספים.
גאוותנו הגדולה, תכנית הקולנוע הישראלית, כוללת ארבעה סרטי ז'אנר מיוחדים ושונים האחד מהשני שמיים וארץ. הקרנה טרומית מיוחדת של הגולם מאת האחים יואב ודורון פז, הקרנה חגיגית למקוללים, האימה הצה"לית החדשה מאת יבגני רומן, לקריאה לחלומות, סרטו הסוריאליסטי החדש של רן סלוין והקרנה מיוחדת לבלי דם מאת יוסף אל דרור, זוכה פרס הביכורים בפסטיבל חיפה האחרון.

3-8/12

פסטיבל אוטופיה למדע בדיוני ולקולנוע פנטסטי חוזר השנה למתכונתו המלאה. סרטו החדש של טרי גיליאם, האיש שהרג את דון קישוט, יפתח את הפסטיבל. כמו הסרט והרומן שקדם לו, הפסטיבל מתקיים השנה בסימן התנגדות, ונדמה שכרגיל – כנגד כל הסיכויים.

חגיגת מדע בדיוני היא סיבה נהדרת לדיון בעתיד אמנות הקולנוע ומלאכת הסיפור, וכרגיל – לשיחה על האופן בו אנו מספרים ומעצבים את המחר. אנו פותחים השנה שלוחת פעילות נרחבת ביפו העתיקה – בסיוע החברה לפיתוח יפו העתיקה ואתרים – החברה לפיתוח אתרי תיירות בת"א-יפו. בין מבנים רווי היסטוריה קרובה ורחוקה, עתיקות ושרידים ארכאולוגיים נקיים מפגשים, שיחות והרצאות על עתיד הסיפור וסיפור העתיד.
הפסטיבל שב להיתמך השנה ע"י משרד התרבות ומועצת הקולנוע הישראלית וזוכה לסיוע מצד עיריית תל-אביב-יפו. לצד התמיכה והסיוע החיוניים, הפקת הפסטיבל נסמכת כתמיד על תרומות ותמיכה מחברי הקהילה, והירתמותם בהתנדבות של אנשי מקצוע, סטודנטים, יוצרים ומתמחים – אהבתם ולהיטותם הם ליבת הפעילות.

אנו מבקשים להודות לכולם, לכל התומכים, המסייעים, התורמים ולוחמי הקודש המלווים אותנו, לצוות שלנו וכמובן – לכם!
אורי אביב, מנהל הפסטיבל

לפרטים על מחירים ראו אתר הסינמטק.

למנויים כניסה חינם על בסיס מקום פנוי לפני ההקרנה ובהנחה במכירה מוקדמת.

סדרות נוספות שאולי יעניינו אותך

לכל הסדרות
img

סאונדטראק מציינים 420!

לפרטים
img

מועדון מבקרים משפחתי עם גלית רויכמן | לגילאי 8+

לפרטים

נשארים מעודכנים

הרשמו לניוזלטר ותקבלו מאיתנו עדכונים והמלצות על כל הסרטים והאירועים החדשים והכי מעניינים



    הכי משתלם מועדון המנויים!

    נהנים באופן קבוע מחוויות קולנועיות איכותית וייחודיות

    לפרטים