לחץ על לחצן ESC לפתיחת סרגל הנגישות עבור לתפריט הראשי דלג לתוכן דלג למפת האתר
close
5.06.20 5.06.20 - שישי
מידע על הזמנת סרטים בסינמטק VOD

מידע על הזמנת סרטים בסינמטק VOD

יש ברשותי מנוי/כרטיסייה והסינמטק לא פעיל כעת. מה המדיניות של הסינמטק ?

כל המנויים והכרטיסיות הוקפאו עד שנחזור לפעילות ולפתיחת אולמות הקולנוע.

תוקף המנוי/הכרטיסייה שברשותכם יוארך אוטומטית לפי אורך התקופה שבה היינו סגורים. אין זה מונע מכם להשתמש במנוי/בכרטיסיה שברשותכם להזמנת כרטיסים ב VOD של הסינמטק. שימוש בהם בתקופה זו לא יפגע בתקופת ההארכה לה תהיו זכאים.

 

איך מזמינים סרט?

אנא פעלו לפי הסדר הבא:

  1. כנסו לעמוד של הסרט שבחרתם
  2. לחצו על "לרכישה"
  3. לחצו על "הבא"
  4. מלאו הפרטים הנדרשים ואשרו התקנון
  5. המשיכו לתשלום
  6. לאחר ביצוע התשלום ייפתח לכם על המסך נגן לצפייה ישירה
  7. במקביל ישלח אליכם מייל עם לינק לצפיית המשך וגם מסרון לנייד
  8. צפיה מהנה!

 

אם ברשותי מנוי / כרטיסיה?

אנא פעלו לפי הסדר הבא:

  1. כנסו לעמוד של הסרט שבחרתם
  2. לחצו על "לרכישה"
  3. שנו סוג הכרטיס על ידי לחיצה על הכפתור "בחרו סוג כרטיס"
  4. שנו את סוג הכרטיס לסוג מנוי/כרטיסייה ומלאו את מס' המנוי/הכרטיסיה
  5. בחרו את הכרטיסיה/המנוי הרלוונטי מהרשימה המופיעה
  6. לחצו על "הבא"
  7. מלאו הפרטים הנדרשים ואשרו התקנון
  8. המשיכו לתשלום – אם נדרש תשלום
  9. לאחר האישור, יפתח לכם על המסך נגן לצפייה ישירה
  10. במקביל ישלח אליכם מייל עם לינק לצפיית המשך וגם מסרון לנייד
  11. צפיה מהנה!

 

אם ברשותי קוד הטבה?

אנא פעלו לפי הסדר הבא:

  1. כנסו לעמוד של הסרט שבחרתם
  2. לחצו על "לרכישה"
  3. שנו סוג הכרטיס על ידי לחיצה על הכפתור "בחרו סוג כרטיס"
  4. שנו את סוג הכרטיס ל"קוד הנחה/שובר" את קוד ההטבה
  5. בחרו את הכרטיסיה/המנוי הרלוונטי מהרשימה המופיעה
  6. לחצו על "הבא"
  7. מלאו הפרטים הנדרשים ואשרו התקנון
  8. המשיכו לתשלום – אם נדרש תשלום
  9. לאחר האישור, יפתח לכם על המסך נגן לצפייה ישירה
  10. במקביל ישלח אליכם מייל עם לינק לצפיית המשך וגם מסרון לנייד
  11. צפיה מהנה!

 

אם הפסקתי את הצפייה וארצה להמשיך מאוחר יותר?

ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור שקיבלתם במייל/ לנייד והזנת פרטים מזהים.

זאת בהתאם לטווח הזמן שהוגדר לצפייה בסרט כפי שצוין בעמוד הסרט (רוב הסרטים זמינים ל 48 שעות מרגע ההזמנה)

 

יש לי מנוי שנתי. יצאה הודעה כי המנויים מוקפאים כעת. האם שימוש במנוי להזמנה ב- VOD  מפשיר את ההקפאה ?

שימוש ב VOD לא מפשיר את ההקפאה. זו מחווה למנויי הסינמטק. תקופת ההקפאה נמשכת כל עוד הסינמטק סגור לקהל.

 

יש לי כרטיסייה. האם ניתן להשתמש בכרטיסיה להזמנה ב VOD?

אכן כן ניתן להשתמש בכרטיסיה להזמנת סרטים ב VOD. כל הזמנה נחשבת למימוש 1 בכרטיסיה.

כמו כן, אם תוקף הכרטיסייה פג בימי הקורונה אנא פנו אלינו במייל ונדאג להארכתה.

 

אם תוקף הכרטיסייה/המנוי שלי פג בתקופת ימי הקורונה?

אנא פנו אלינו במייל ונוכל להאריך את התקופה בהתאם.
 

באילו דפדפנים המערכת תומכת?

הדפדפנים הנתמכים על ידי המערכת הם: "כרום", "פיירפוקס" ו"ספארי".

 

מאילו מדינות ניתן לצפות בסרטים?

הסרטים ניתנים לצפייה מישראל בלבד למעט סרטים מיוחדים שצוין לגביהם במפורש בעמוד הסרט שהם ניתנים לצפייה גם מחוץ לישראל.
 

לכמה זמן הסרטים זמינים עבורי לצפייה?
הסרטים זמינים לצפייה למשך 72 שעות מרגע ההזמנה.

 

איך פונים אליכם בימים אלו ?
ניתן לפנות אלינו בכל בקשה או שאלה למייל זה Service@cinema.co.il