לחץ על לחצן ESC לפתיחת סרגל הנגישות עבור לתפריט הראשי דלג לתוכן דלג למפת האתר
אצלנו החודש
img

Development By Outright

פסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest

14.06-28.06

img

פסטיבל קולנוע צרפתי 2022

לפני 13 שנה, בחמשת אולמות הקולנוע של האוזן השלישית התרחש נס. פסטיבל הקולנוע הגאה הראשון נוצר. האולמות היו קטנטנים, הגדול מביניהם הכיל 40 מושבים והקטן 16. עדיין נכחו במסגרת ארבעת ימי הפסטיבל כ 2000 צופים. בהחלט הישג מרשים לפסטיבל ראשון, כמעט בלי פרסום ותמיכה.

קראו עוד סגירה

הזמנת כרטיסייה לפסטיבל

בחרו את סוג הכרטיסייה או המנוי

פסטיבלים להט"בים חשובים באמת פועלים לשינוי המציאות ואנחנו גאים לארח את ג'יפ לארסן, אחד ממנהלי AKS, פסטיבל המיעוטים הקוויריים בפקיסטן. נארח את מאני דה גואר וגוליה סולטנובה, מפסטיבל SIDE BY SIDE, ברוסיה, שחגג עשור לקיומו למרות הניסיונות של השלטונות הרוסיים להפסיק את העבודה החשובה שהן עושות. נפגיש את הקהל עם הפעילה החברתית והמוסיקאית פורצת הדרך לין דה קברדה, כוכבת הסרט התיעודי "טראני ביץ'", טרנסג'נדרית מסאו פאולו שהיא גם זמרת פופ שמעניקה את קולה לנשים טרנסג'נדריות בעלות עור כהה מהפאבלות.

סרט הפתיחה "מרסי", בבימויה של טלי שלום עזר, בכיכובן של אלן פייג' וקייט מארה, ובהפקתה של אורחת הפסטיבל, כריסטין ואשון (בנים אינם בוכים, קרול ועוד), הוא הרבה מעבר לסיפור אהבה לסבי. הוא מכיל בתוכו את אחד הקונפליקטים הגדולים איתה החברה האמריקאית מתמודדת – עונש מוות. אנחנו גאים לארח את השחקן הצרפתי ארנו ולואה, כוכב הסרט, "120 פעימות לב", זוכה פרס הגראנד פרי בפסטיבל קאן 2017 ופרס הסזאר 2018 לסרט הטוב ביותר. בנוסף, נציג בבכורה ארצית את, "היורשות", הזוכה בדוב הכסף ובפרס השחקנית בפסטיבל ברלין 2018. אני מזמין אתכן.ם להצטרף למהפכה התרבותית שלנו ולרכוש כרטיס לאחד הסרטים עוד היום. יאיר הוכנר, מייסד ומנהל אמנותי הנחות לבעלי מנוי שנתי בפסטיבל הגאה סרטים ב5 ש"ח בלבד לבעלי מנוי שנתי:    

מונטנה    
תחרות סרטי תיכונים ונוער    
פאנל מעבר לקשת – ארגון מעברים    
מות המשוררת    
הלסביון העליון – כל פרקי הסדרה    
פאנל – מה מצב הקולנוע הלהט"בי בעולם?    
שתי אהובותיי הפולניות    
איך מסמנים אהבה    
איך יוצרים פסטיבל קולנוע קווירי בפקיסטן    
פאנל ערוצים גאים    
עשור ל-Side by Side    
שמנה    
האופה מברלין 20 ש"ח לכל מקבצי הסרטים הקצרים הישראלים/בינלאומיים כל שאר הסרטים בפסטיבל  בעלות של 30 ש"ח (במקום 43 ש"ח)    

 

נשארים מעודכנים

הרשמו לניוזלטר ותקבלו מאיתנו עדכונים והמלצות על כל הסרטים והאירועים החדשים והכי מעניינים



    הכי משתלם מועדון המנויים!

    נהנים באופן קבוע מחוויות קולנועיות איכותית וייחודיות

    לפרטים